ПОИСК
Гроші

Компанія GlobalMoney заявила про інформаційні атаки, — ЗМІ

17:09 7 квітня 2021
Аліна Дронова, спеціально для «ФАКТІВ»

Оператор системи електронних грошей GlobalMoney заявив про інформаційну атаку. Про це йдеться в заяві компанії, пише УНІАН.

«В останні кілька місяців в деяких ЗМІ з'явилися публікації про принципи роботи оператора системи електронних грошей GlobalMoney та її емітента „Банку Альянс“. Інформаційна атака на компанію GlobalMoney відбувається з різною інтенсивністю і, на нашу думку, викликана недобросовісною конкуренцією одного з учасників ринку електронних грошей», — цитує УНІАН заяву компанії.

У прес-службі компанії відзначили, що у вересні-листопаді минулого року в стрічках ряду телеграм-каналів публікувалися фейкові «інсайди» про діяльність компанії: «Пізніше СБУ визнала ці телеграм-канали інструментом спецслужб Російської Федерації, націленими на дестабілізацію ситуації в Україні».

Компанія GlobalMoney просить клієнтів і партнерів не реагувати на інформаційні провокації, а також закликає ЗМІ не брати участі в поширенні недостовірної інформації.

«Репутація компанії є для нас однією з ключових цінностей, і ми готові активно відстоювати її в правовому полі», — підкреслили в прес-службі компанії.

Довідка

Міжнародна платіжна система GlobalMoney працює на українському ринку з 2009 року і сконцентрована на роботі з операторами мобільного зв'язку, торговими мережами, банками та іншими фінансовими установами. Більше 80% українських електронних гаманців створені в рамках системи електронних грошей GlobalMoney. Серед партнерів компанії GlobalMoney — банки «ПриватБанк», «Монобанк», «Банк Альянс»; оператори Vodafone, «Київстар», «Лайфселл», «Укрпошта», роздрібна мережа «АЛЛО», мережа заправних станцій WOG та інші.

125

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.