ПОИСК
Гроші

Переможець конкурсу приватизації «Більшовика» вніс гроші, — ЗМІ

8:29 8 грудня 2021
Більшовик

Консорціум інвесторів, який переміг в аукціоні з продажу Першого київського машинобудівного заводу (колишній «Більшовик»), вніс 1,43 млрд грн за придбаний актив, пишуть «Українські новини» з посиланням на представника інвесторів Ольгу Джелебову.

За її словами, команди приступають до вивчення території та розробки концепції майбутнього проєкту.

«Концепція знаходиться у стадії детального опрацювання і потребує значного часу та різних компетенцій. Об'єкт великий, непростий і потребує глибокого детального вивчення. Наше завдання — створити тут відкритий, комфортний, сучасно облаштований простір для роботи, дозвілля та проживання неподалік центру міста», — заявила представник консорціуму.

Інвестор, як зазначила Джелебова, готовий виконувати умови угоди, попри складну ситуацію, що постійно змінюється, в Україні та світі.

«Ми готові повністю виконати взяті на себе інвестиційні зобов'язання та вкладатись у розвиток проєкту вже найближчим часом, незважаючи на непросту економічну та політичну кон'юнктуру в Україні та світі», — наголосила Ольга Джелебова.

Нагадаємо, 27 жовтня відбувся конкурс із приватизації АТ «Перший київський машинобудівний завод» (ПКМЗ, бувший «Більшовик»). Завод купив консорціум інвесторів у складі компанії UDP (Андрій Іванов) та «А Девелопмент» (Олексій Баранов). З урахуванням боргів підприємства, які становлять понад 500 млн гривень, а також необхідних витрат на релокацію виробництва, держбюджет отримає від цієї угоди понад 2 млрд грн.

443

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2022 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.